Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlarının dilek, şikâyet ve önerilerine hızla yanıt verme misyonunu büyük bir özveriyle sürdürüyor. Bu kapsamda, vatandaşlarla olan etkileşimini daha verimli hale getirebilmek adına Q-smart Sıramatik ve Anket Sistemlerini Çözüm Masası’na entegre etmeye karar verdi.
Yenilenen sistem, bekleme ve işlem sürelerini azaltırken, aynı zamanda çalışanların performansını da web tabanlı ölçümle değerlendirip düzenliyor. Bu sayede, vatandaşların belediye hizmetlerine daha hızlı ve etkin bir şekilde erişim sağlamaları mümkün kılınıyor.
Sıramatik kioskundan alınan sıralar, Q-smart Poll anket cihazıyla entegre bir şekilde çalışıyor. Böylece, hizmet sonrası vatandaşlar, aldıkları hizmetin kalitesini doğrudan değerlendirme fırsatı buluyorlar. Geri dönüşler, belediyenin vatandaş ihtiyaçlarına daha doğru ve hızlı yanıtlar vermesine katkıda bulunuyor.