İNGAZ, doğalgaz dağıtım sektöründeki liderliğini pekiştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla Q-smart sıramatik sistemini tercih etti. Bu teknolojik altyapı sayesinde, şirket, internet üzerinden raporlama ve sistem yönetimi uygulamalarıyla müşteri ilişkileri yönetiminde büyük bir dönüşüm yaşamıştır.
İNGAZ’ın yeni sıramatik sistemi, çoklu platformlar üzerinden uzaktan yönetilebilir bir yapıya sahiptir. Müşteri hizmet merkezleri, cep telefonu, tablet veya bilgisayarlar üzerinden, herhangi bir uygulama kurulumuna gerek kalmadan yönetilmektedir. Ayrıca, tüm şubeler tek merkezden, internet tarayıcıları üzerinden, canlı veya geçmişe dönük izlenmekte ve verimlilik raporları alınabilmektedir.
Q-smart’ın getirdiği bu yenilikçi sistemle, müşteri temsilcileri arasında iş yükü dengesi otomatik olarak sağlanmakta, bekleme süreleri azaltılmakta ve hizmet kalitesi artırılmaktadır. Ayrıca, müşteri temsilcisi ile müşteri arasında geçen diyaloglar kayıt altına alınarak hizmet kalitesi sürekli olarak kontrol edilmektedir.
Benzer uygulamalar
İGDAŞ Esenyurt Sıramatik Sistemi
Boğaziçi Elektrik Dağıtım Sıra Sistemi Projesi
Gediz Elektrik Çiğli Şubesi Sıra Sistemi
Gediz Elektrik’in Çiğli Şubesi, müşteri memnuniyetini artırmak ve hizmet süreçlerini iyileştirmek amacıyla Q-smart Sıramatik Sistemini…