İGDAŞ, İstanbul’un doğalgaz dağıtımı konusundaki lider şirketlerinden biri olarak, müşteri memnuniyetini artırmak ve daha etkili hizmet sunabilmek amacıyla Q-smart sıramatik sistemlerini tercih etmiştir. Bu sistem, şirketin internet üzerinden raporlama ve merkezi sistem izleme monitörü avantajlarıyla müşteri ilişkileri yönetimini şirket kalite politikasına uygun hale getiriyor.
Merkezi sistem monitörü, İGDAŞ’ın MHM Müdürlüğüne kurulmuş olup, şube bazında anlık durumları, çalışan personel sayısı, ortalama bekleme süresi gibi kritik verileri canlı olarak izlemeye olanak tanır. Ayrıca, çoklu platform desteği ile tüm çalışanlar ve gişeler için görev ve yetkiler, mobil cihazlardan veya bilgisayarlardan kolaylıkla düzenlenebilmektedir.
Q-smart sıramatik sistemi sayesinde, müşteri hizmet merkezlerindeki yoğunluğun ve bekleme sürelerinin azaltılması hedeflenmektedir. Özellikle ay sonu veya kış aylarındaki aşırı yoğun dönemlerde, sistem sayesinde verimli bir yönetim ve hızlı bir hizmet sunumu sağlanmaktadır.
Benzer uygulamalar
İGDAŞ Esenyurt Sıramatik Sistemi
Boğaziçi Elektrik Dağıtım Sıra Sistemi Projesi
Gediz Elektrik Çiğli Şubesi Sıra Sistemi
Gediz Elektrik’in Çiğli Şubesi, müşteri memnuniyetini artırmak ve hizmet süreçlerini iyileştirmek amacıyla Q-smart Sıramatik Sistemini…