İstanbul’un hızla gelişen semtlerinden Esenyurt’taki İGDAŞ şubesi, müşteri hizmetlerindeki kaliteyi artırmak ve bekleme sürelerini minimize etmek için Q-smart Sıramatik sistemleriyle yenilenme sürecini tamamladı. İGDAŞ’ın, müşteri hizmetlerinde kesintisiz ve etkin bir sistem arayışı, 10 yıldır süregelen Q-smart işbirliği ile devam ederken, yeni nesil Curwe Wifi ekranlar ve Q-smart E2 kioskların entegrasyonuyla daha da güçlendi.
Yenilenen sistem, İGDAŞ’ın online randevu sistemi ile tam bir entegrasyon sağlayarak, müşterilerin randevularını kolayca almasını ve randevu saatlerinde hızlı bir hizmet almasını garanti altına alıyor. Sistemin kullanımıyla, müşteri hizmet merkezi daha düzenli ve verimli bir iş akışına kavuşurken, müşterilerin memnuniyeti de önemli ölçüde artıyor.
İGDAŞ ve Q-smart’ın birlikte yürüttüğü bu yenilikçi proje, müşteri bekleme alanlarında konfor ve teknolojik yeniliklerle donatılmış 4 satırlı Curwe ana yönlendirme ekranlarını içeriyor. Yeni konsept tasarıma uygun olarak hazırlanan bu ekranlar, müşterilere modern ve akıcı bir deneyim sunarken, İGDAŞ’ın sektördeki yenilikçi yüzünü yansıtıyor.
Benzer uygulamalar
Boğaziçi Elektrik Dağıtım Sıra Sistemi Projesi
Gediz Elektrik Çiğli Şubesi Sıra Sistemi
Gediz Elektrik’in Çiğli Şubesi, müşteri memnuniyetini artırmak ve hizmet süreçlerini iyileştirmek amacıyla Q-smart Sıramatik Sistemini…