EnerjiSA, Türkiye’nin enerji sektöründe lider firmalarından biri olarak, müşteri hizmetlerini Q-smart’ın sıramatik sistemiyle dijitalleştiriyor. İstanbul Anadolu Yakası, İç Anadolu Bölgesi ve Toroslar Bölgesi’nde hizmet veren şubeler, bu üstün teknoloji ile müşteri memnuniyetini artırma hedefinde.
Q-smart sıramatik sistemi, EnerjiSA için özelleştirilmiş birçok özellik sunmaktadır. Merkezi yönetim özelliği sayesinde tüm müşteri hizmet merkezleri homojen bir hizmet sunarken, canlı müdahale ve web tabanlı raporlama özellikleriyle de operasyonel süreçler kolaylıkla izlenip yönetilmektedir.
EnerjiSA müşterileri, internetten online randevu özelliği sayesinde beklemeden hızlı bir hizmet alabilmektedir. Ayrıca, sistemdeki SAP entegrasyonu ve CRM desteği ile müşteri bekleme ve işlem süreleri detaylı olarak izlenebilir, bu veriler müşteri ilişkileri yönetimi için kullanılır.
Benzer uygulamalar
İGDAŞ Esenyurt Sıramatik Sistemi
Boğaziçi Elektrik Dağıtım Sıra Sistemi Projesi
Gediz Elektrik Çiğli Şubesi Sıra Sistemi
Gediz Elektrik’in Çiğli Şubesi, müşteri memnuniyetini artırmak ve hizmet süreçlerini iyileştirmek amacıyla Q-smart Sıramatik Sistemini…