İnternetten Randevu Çözümü

Q-smart sıramatik bilet makinesi, internetten randevu almak için tam anlamıyla hazırlandı. İnternet bağlantısından başka ek bir gereksinim olmaksızın çalışır.

Randevu sürelerini, çalışma saatlerini ve randevuların dağıtıldığı günleri sıra sistemi üzerinden kolayca düzenleyebilirsiniz. Q-smart online randevu sistemi, tüm kullanıcılara dostane bir yönetim paneli sunmaktadır. Edge Safari, Chrome ya da Firefox gibi internet tarayıcılarından, ister mobil ister masaüstü, online randevularınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Sadece bilet makinenizi internete bağlamanız yeterli, ekstra ücret veya hizmet talep etmeksizin Q-smart sıra sistemi ile internetten randevu sistemini kullanabilirsiniz.

Nasıl Çalışır?


Q-smart sıramatik sistemi entegre web sunucusu ve randevu web sayfası ile birlikte hazır olarak sunulur. Internete bağlı olan bilet makinenize müşteriniz belirlediğiniz URL adresinden bağlanır (1+2).

Sıramatik sistemi müşterinizin seçtiği, hizmet, gün ve saat seçeneğine göre randevu alabileceği seçenekleri belirler ve kendisine sunar. Müşteriniz istediğiniz bilgileri doldurarak başvurusunu oluşturur. Sistem bilgileri kaydeder ve randevu numarasını oluşturarak müşterinize sunar (3+4). 

Müşteriniz randevu tarihi ve randevu saatine bağlı kalarak şubenize gelir. Sıramatik sistemi ekranında randevulu seçeneğini seçer. Sistem randevu numarasını girmesini ister. Girilen  randevu numarası, randevu tarihi ve saati sisteme kayıtlı olan bilgiler ile eşleştirilirse müşterinize öncelikli biletini basar (5).

Müşteriniz öncelikli olarak sistemden derhal çağrılır. Almak istediği hizmete göre belirlediğiniz kullanıcılara yönlendirilir (6+7).

Web Tabanlı Sistem Yönetimi

Platform Bağımsız Erişim

Web tabanlı yönetim aracıyla, Q-smart randevu sisteminizi istediğiniz platform üzerinden yönetme özgürlüğüne sahipsiniz. Cep telefonundan masaüstü bilgisayara, iPad’den diğer tablet bilgisayarlara kadar her yerden erişim mümkündür.

Rahatlıkla Bağlanın, Hızla Yönetin

İnternet tarayıcınızı kullanarak, herhangi bir ek yazılım yüklemeden sisteme bağlanabilir ve randevu işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz. Web yönetim paneli sayesinde, alınan randevuları gözden geçirebilir, hizmetlerinize özel anlık randevu dağıtımı yapabilir, randevu kurallarınızı güncelleyebilir ve yoğunluk durumunuza bağlı olarak personel atamalarınızı düzenleyebilirsiniz.

Diğer sistemlerden içe aktarma

Excel İle Aktarım Kolaylığı

Q-smart randevu sistemine, sahip olduğunuz diğer sistemlerden randevuları excel dosyası formatında kolayca aktarabilirsiniz. Bu özellik, mevcut randevu verilerinizi hızla entegre etmenizi sağlar.

Akıllı Bilet Dönüşümü ve Müşteri Uyarıları

İçeri aktarılan randevular, Q-smart Sıra Sistemi tarafından hızla analiz edilir ve bilete dönüştürülür. Bu otomasyon sayesinde, müşterilerinizin randevu saatlerine uygun hareketlerini kontrol altına alınır. Eğer müşteriniz randevu saatinden erken gelirse ona beklemesi gerektiği, eğer geç kalırsa randevu saatine sadık kalması gerektiği konusunda otomatik olarak uyarılır.

Randevulu Müşteri Yönetimi: Etkili ve Verimli

Randevu Numarasıyla Bilet Alma

Randevu ile gelen müşteriler, sıramatik sisteminden kolaylıkla randevu numarasını girerek biletlerini alabilirler. Sistem, girilen numarayla eşleşen randevuyu detaylıca inceleyip, randevu tarihi ve saatini doğrulayarak öncelikli bileti müşteriye otomatik olarak sunar.

Gelmeyen Müşterilere Akıllı Yaklaşım

Eğer müşteriniz randevu alıp şubeye gelmezse, bu müşteri sıra sistemine dahil edilmez. Bu özellik sayesinde personeller, gelmeyen müşterilere yanlışlıkla çağrı yapmaz; böylece gereksiz çağrılardan ve zamandan tasarruf edilir.

Randevu Zamanı Kontrolleri

Sistem, müşterinin geldiği zamanı randevu saatiyle karşılaştırır. Eğer müşteri randevu saatinden önce gelirse, beklemesi gerektiği konusunda bilgilendirilir. Randevu saati geçmişse, bu konuda da müşteriye geri bildirim sağlanır, böylece daha düzenli bir hizmet süreci yönetilir.

Randevu Zamanlaması: Esnek ve Kontrollü

Periyodik Randevu Seçenekleri

Randevu periyodu yönetimi ile randevu dağıtımınıza özel periyodları belirleyebilir ve bu süreçte tam kontrol sahibi olabilirsiniz.

Adım Adım Randevu Ayarları:

  1. Çalışma saatleriniz içinde randevu vermek istediğiniz saat aralığını seçin.
  2. Randevu periyodunuzu belirleyin, örneğin her yarım saatte bir.
  3. Belirlediğiniz periyot için randevu sınırını ayarlayın, örneğin yarım saatte 5 kişi.
  4. Öğlen arası veya mola saatlerinizi sisteme tanımlayın.

Sonrasında, Q-smart sistem otomatik olarak belirlediğiniz kriterlere uygun randevu ekranını hazırlayıp, etkili bir randevu yönetim sürecini başlatır.

Özelleştirilmiş Bilet Şablonları ve Numara Seçenekleri

Özgün Bilet Tasarımı

Bilet makinenizden alınacak biletler, kurumunuzun spesifik ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir. Hem bilet şablonu hem de numara aralıklarını dilediğiniz şekilde ayarlayarak, müşteri deneyimini daha etkili ve anlaşılır kılabilirsiniz.

Bilet Ayırt Etme Kolaylığı

Farklı numara aralıklarıyla randevulu müşteri biletlerini diğer biletlerden ayırt edebilirsiniz. Bu, randevulu biletlerin diğer biletlerden net bir şekilde fark edilmesini sağlar.

Özellikle yoğun ortamlarda, farklı numara aralığı kullanmak, bekleyen müşteriler arasında olası karışıklıkları engeller. Müşteriler, numara aralığına göre hizmet alacakları servisi daha kolay anlar ve bekleme süreçleri daha şeffaf bir hale gelir.

Entegrasyon ve diğer uygulama seçenekleri

Opsiyon 1. Standart Kullanım

Q-smart sıramatik sistemi dahili web sunucusu ve randevu web sayfasını kullanarak anında randevu dağıtımına ve yönetimine başlayabilirsiniz. Sıramatik sistemi size kullanacağınız URL adresini verir, bu adresi web sitenize ekleyerek anında randevu sistemini kullanabilirsiniz.

Opsiyon 2. Farklı randevu sisteminden dağıtım, sıra sisteminin içine aktarma

Hali hazırda kullanmakta olduğunuz bir randevu sisteminde oluşturulan randevu numaraları ve bilgilerini, randevu yönetimi ekranından sistem içine Excel dosyası olarak aktarabilirsiniz. Müşteriniz şubeye geldiğinde, sıramatik sistemi randevu numarası, tarihi ve saatini denetleyerek, girdiğiniz veriler ile eşleşme bulması halinde müşterinizin biletini basar, öncelikli olarak çağırır.

Opsiyon 3. Randevu sistemi web servisleri

Q-smart randevu sistemi hazır entegre web sunucusu ve web servisler ile birlikte sunulur. Sistem ile birlikte randevu ekleme, randevu durumu, randevu silme, randevu bilgileri güncelleme, kalan randevu sayısı, randevu dağıtılan hizmetler web servislerini kullanarak kendi yazılımınızdan, randevu sisteminde dilediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Opsiyon 4. Size ait sistemlere entegrasyon

Q-smart sıramatik sistemi randevu sorgulama işlemini dış bir sisteme yönlendirebilirsiniz. Hali hazırda kullandığınız randevu sisteminize, sıramatik sistemi web servis çağrısı yaparak müşterinizin girdiği randevu numarasını iletir. Web servisinizden alınacak JSON formatındaki yanıta göre, sistem müşterinizin biletini basar ve öncelikli olarak çağırır.

Scroll to Top