E3 Refleks S Dokunmatik Sıramatik Sistemi

dokunmatik sıramatik sistemi

Q-smart E3 Refleks S

Estetik ve fonksiyonelliği bir araya getiren 19″ dokunmatik ekranlı kiosk sıramatik, hem görsel hem de teknolojik olarak sıra yönetimi deneyiminizi bir üst seviyeye taşır. Kurumsal imajınıza mükemmel bir uyum sağlaması için dilediğiniz gibi kişiselleştirilebilir. Güçlü 4 çekirdekli işlemcisi, Linux işletim sistemi ve entegre donanımlarıyla, işlemlerinizi hızlı, güvenli ve verimli bir şekilde gerçekleştirir.

Özgün İşletim Sistemi

Q-smart’ın özel geliştirdiği işletim sistemi ile kiosk sıramatik performansınızı maksimize edin ve sıra sistemlerinde sorunsuz bir deneyim sunun.

Endüstriyel Kalitede Termal Yazıcı

Bakım gerektirmeyen, 50.000km basım kapasitesiyle sürekli ve kesintisiz hizmetin tadını çıkarın. 1 milyon kesim garantisiyle işlerinizde aksamaya izin vermeyin.

Kablosuz ve Kablolu Bağlantı Seçenekleri

Entegre edilmiş WiFi ile kablosuz bağlantı deneyimi sunan kiosk sıramatik, aynı zamanda Gigabit Ethernet ile kablolu ağlara da bağlanabilmektedir. Sıra yönetimi ve numaratör işlemlerinizi esnek ve hızlı bir şekilde gerçekleştirin.

Sıramatik Sisteminde Estetik Çözüm

9000+

İşlem Kapasitesi

1000+

Bilet Kapasitesi

50

Gişe Kapasitesi

Renk seçenekleri

Dilediğiniz renk kombinasyonları ve ön panel uygulamaları ile sisteminizi kişiselleştirebilirsiniz.

Endüstriyel yazıcı

Kullanılan endüstriyel tip termal yazıcı ile bakım gerektirmeden, mürekkep bitti derdi olmadan yıllarca çıktı alabilirsiniz.

19″ Dokunmatik Ekran

19 inç, üstün kızılötesi dokunmatik ekran (4096px) teknolojisiyle donatılan sistem, kalibrasyon gerektirmeden, hassasiyet kaybı olmadan yıllarca kusursuz çalışır.

Vandal Proof Ekran

Ultra üstün çözünürlüğe sahip Kızılötesi (IR) dokunmatik ekran, yüksek hassasiyetiyle kalem ucunu dahi hissedebilir. Kasıtlı zarar verme eylemlerine karşı dirençlidir. Mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunar.

Sıramatik sistemi kiosk ekran

Entegre Sıramatik Çözümleri:

Müşteri Deneyiminizi Maksimize Edin

Müşteri Hizmet Ses Kaydı

Kalite standartlarınız gereği personelleriniz ile müşterileriniz arasında geçen görüşmeleri Ses Kayıt Sistemi ile kaydedebilir, bir problem olması halinde, aralarında geçen görüşmeyi dinleyebilirsiniz.

Geniş Dil ve Alfabe Desteği

Sıramatik sistemi, tüm dilleri ve alfabeleri destekler. Bu özellik, farklı bölgelerde veya çok dilli ortamlarda hizmet verirken kullanıcılarınız için kolay ve anlaşılır bir deneyim sunar. Global operasyonlar için ideal bir seçenektir.

Detaylı Raporlama

Platform bağımsız web tarayıcı üzerinden performans raporlarına erişim imkanı sunar. Bu sayede işlemlerinizi ve performansınızı detaylı olarak analiz edebilir, işletmenizin gelişimini yakından takip edebilirsiniz.

Canlı performans raporu

Canlı raporlama ile şubenizin genel durumunu ve servislerin durumlarını, servislerde hizmet almak için bekleyen kişileri, ortalama işlem ve bekleme sürelerini, hizmet vermekte olan personel sayısını canlı olarak izleyebilirsiniz.

Sistem entegrasyonu

SAP veya web servis entegrasyonları ile müşterilerinizin sisteminizle etkileşim kurmasını sağlayabilir, müşterilerinize öncelik verebilir, kurumsal alt yapınızla haberleşmesini sağlayabilirsiniz.

Memnuniyet anketi

Q-smart Poll müşteri memnuniyet anketi sistemi ile entegre edilerek, müşterilerinizin aldıkları hizmeti değerlendirmesini, memnuniyet veya menuniyetsizliklerinin sebeplerini inceleyebilirsiniz.

Dijital Dönüşümde

Sıramatik Sistemlerinde Lider

Firmamızın sunduğu gelişmiş sıramatik hizmetleriyle iş süreçlerinizi optimize edin. Web tabanlı yönetim, etkin performans raporları ve merkezi kontrol mekanizmalarıyla, müşteri deneyiminizi bir üst seviyeye taşıyın. Yenilikçi çözümlerimizle her zaman bir adım önde olun.

Performans Raporları

Geliştirilen web tabanlı personel performans yönetimi ile kurumunuzun verimliliğine katkıda bulunabilir, işçilik maliyetlerinizi tekrar değerlendirebilirsiniz.

Web Tabanlı Yönetim

Web tabanlı yönetim sayesinde, kuyruk yönetimi, sıra yönetimi, reklam yönetimi, operatör yönetimini kolaylıkla bilgisayar veya cep telefonu üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

İnternetten Randevu

İnternetten randevu (hiç bir ek talep olmaksızın sadece internet bağlantısı ile) vermek için hazır. Sadece internete bağlayarak sıra sisteminize internetten randevu dağıtabilirsiniz.

Merkezi Yönetim

Harita entegrasyonumuz sayesinde tüm şubelerinizi anında görüntüleyin, bekleme sürelerini optimize edin, bilet şablonlarınızı hızla güncelleyin ve kuyruk ayarları ile kullanıcı yetkilerini kişiselleştirin. Şimdi yönetimin gücünü elinize alın!

Teknik Özellikler


Donanım Özellikleri
CPU: ARM64 Quad Core
Anakart: Amlogic S905X3
Ram: 4GB
Disk: 64GB
Monitör: 18.5 inç
Dokunmatik: Multitouch Infrared
Yazıcı: Endüstriyel 58mm
Bağlantı: 10/100/1000 Gigabit ethernet
Çalışma voltajı: 220V AC
Güç tüketimi: 50W
Ağırlık: 29kg
Boyutlar: 50cm x 43cm x 145cm

Kapasite
Tavsiye edilen günlük işlem kapasitesi: 9000
Bilet alım tipi: Dokunmatik
Kuyruk yönetim kapasitesi: 99
Kullanıcı kapasitesi: Sınırsız
Gişe yönetim kapasitesi: 254
Bilet rulosu kapasitesi: 1000
Bilet genişliği: 58mm

Donanım desteği
Müşteri temsilcisi görüşme kaydı: Evet
Sanal terminal desteği: Evet
Platform bağımsız sanal terminal desteği: Evet
Android smart terminal desteği: Evet
Web tabanlı cloud terminal desteği: Evet
Masaüstü terminal desteği: Evet
Manyetik kart okuyucu: Hayır
RFID, Mifare veya smartcard okuyucu: Hayır
Barkod ve QR kod okuyucu: Hayır
Bulut ekran desteği: Opsiyonel
Curwe WiFi 802.11 b/g ekran desteği: Evet
Curwe serisi ekran desteği: Evet
Flex serisi ekran desteği: Evet
Matrix serisi ekran desteği: Evet
7 Segment serisi ekran desteği: Evet
USB gişe ekranı desteği: Evet
Android tablet gişe ekranı desteği: Evet
DSI LCD TV Digital signage desteği: Evet
Ana panel gruplama desteği: Evet
Ana panel desteklenen satır sayısı: Sınırsız
SMS ile bilet numarası çağrı bildirimi: Opsiyonel
Ekran boyutu: 18.5 inç
Özel linux işletim sistemi: Evet
Windows işletim sistemi: Hayır
Renk seçenekleri: Siyah, Beyaz, Mavi, Kırmızı
Kurumsal logo uygulaması: Opsiyonel
Kabin içi sıcaklık kontrol ünitesi: Evet
Havalandırma fanları: Evet
Müşteri memnuniyet anketi sistemi: Opsiyonel
Endüstriyel termal yazıcı: Evet
Bilet azaldı sensörü ve uyarısı: Hayır
Bilet bitti sensörü ve uyarısı: Evet
Web tarayıcı üzerinden bilet baskısı: Evet
Alınan bileti sesli okuma: Hayır
Çağrı yapılan bileti sesli okuma: Hayır
Bilet üzerine özel müşteri bilgisi baskısı: Evet
Bileti farklı bir gruba transfer etme: Evet
Bileti doğrudan bir kullanıcıya transfer etme: Opsiyonel
Web tarayıcıda çağrı yapılan bileti sesli okuma: Opsiyonel
Bilet park etme: Evet
Bilet erteleme: Evet
QR Kodun bilete basılması: Evet

Raporlama desteği
Web tabanlı kuyruk performans raporu: Evet
Web tabanlı kullanıcı performans raporu: Evet
Raporlama süresi: 6 ay
Raporların grafiksel gösterimi: Evet
Raporların Excel'e aktarımı: Evet
Raporların PDF'e aktarımı: Evet
Merkezi raporlama: Opsiyonel
Merkezi sistem yönetimi: Opsiyonel
Duyarlı web tasarımı: Evet
Akıllı telefonlardan raporlama: Evet
Kullanıcıların terminal kapatma sebebi raporlama: Opsiyonel
Kullanıcı çalışma süresi raporlama: Evet
Donanım durumu izleme: Evet
E-posta ile periyodik raporlama: Opsiyonel

Yönetim desteği
HTML5 müşteri ekranı tasarımı: Opsiyonel
Harici web sayfası görüntüleme: Evet
Yabancı dil desteği: Evet
Web tabanlı bilet şablonu yönetimi: Evet
Web tabanlı kuyruk yönetimi: Evet
Bilet numarası ön eki (Örn A123): Opsiyonel
Internetten randevu yönetimi: Opsiyonel
Müşteri kartı yönetimi: Hayır
Kimlik numarası korumalı kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Kimlik numarasına özel kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Çalışma zamanı ve öğlen arası limitleme: Evet
Kuyruk bilet sayısı limitleme: Evet
Mirror queue kuyruk yönetimi: Evet
Smart call akıllı şube yönetimi: Evet
Müşteri ekranı (bilet makinesi) reklam yönetimi: Evet
Gösterge ekranı (TV veya monitor) reklam yönetimi: Evet
Tek tıkla sistem yedekleme: Evet
Tek tıkla sistem geri yükleme: Evet

Web servisler ve entegrasyon
Çağrı yapılan bileti sesli okuma web servisi: Opsiyonel
SAP sistem entegrasyonu: Opsiyonel
Internetten randevu web servisleri: Opsiyonel
Performans raporu web servisleri: Evet
Internetten randevu harici servis entegrasyonu: Opsiyonel
Kimlik numarası entegrasyonu: Opsiyonel
Sistem istatistikleri web servisleri: Evet
Çağrı yönetimi web servisleri: Evet
Çağrı terminali SAP entegrasyonu: Opsiyonel
Çağrı terminali API: Opsiyonel
Akıllı bina otomasyonu desteği: Opsiyonel
Scroll to Top