Ankara YHT Garı, TCDD’nin dinamik ve hızla değişen vizyonuna uygun olarak modern bir mimariyle inşa edilmiştir. Gündelik olarak 50 bin yolcuya hizmet potansiyeline sahip olan bu prestijli gar, bilet işlemleri ve müşteri geri bildirimlerini daha verimli ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmek adına Q-Smart Sıramatik Sistemlerini tercih etmiştir.
Garın bekleme alanında yer alan 2 adet Q-Smart Dokunmatik Bilet makinası, yolcuların rahatça işlem seçimini yapmalarına olanak tanımaktadır. Seçilen işlemler doğrultusunda yolcular, bekleme alanındaki kolonlarda yer alan ve her noktadan kolayca görünebilen 5 satırlık 4 adet ana yönlendirme ekranı sayesinde sıra durumlarını takip edebilmektedir. Geniş bekleme alanı nedeniyle, yolcuların gişe çağrılarını kaçırmamaları için 4 adet zil ünitesi eklenmiştir.
Ankara YHT Garı’nda 26 adet gişe bulunmakta olup, gişe memurları, bilgisayarlarına kurulu Sanal terminal yazılımı sayesinde yolcuları etkili bir şekilde çağırabilmekte ve sıradaki yolcu sayısını net bir şekilde görebilmektedir. Sıramatik sistemi, yığılma problemini ortadan kaldırarak, yolcuların daha konforlu ve düzenli bir bekleme deneyimi yaşamalarını sağlamaktadır.