Anket Sistemi Nedir?
Müşteri memnuniyet anketi nedir?
Müşteri memnuniyet anketi, işletmelerin hizmetlerinin kalitesini ölçmek ve geliştirmek amacıyla müşterilerinden geri bildirim toplamalarını sağlayan bir araçtır. Q-smart Poll gibi teknolojik anket sistemleri, bu geri bildirimleri gerçek zamanlı olarak toplar.
Anket Sistemi Ne İşe Yarar?
Anket sistemi, işletmelere müşteri memnuniyetini gerçek verilere dayalı olarak ölçme ve değerlendirme imkanı sunar. Böylece işletmeler, operasyonlarını daha etkili bir şekilde yönlendirebilirler.
Q-smart Poll Anket Sistemi Ne Sunar?
Q-smart Poll, dinamik bir müşteri deneyimi sunarak gerçek duygu ve düşünceleri anlık olarak yakalar. Aynı zamanda online izleme, sınırsız soru sorma ve entegre çalışabilme gibi özelliklerle işletmelere esneklik kazandırır.
Anket Sistemi Nasıl Kullanılır?
Anket sistemi, bağımsız bir şekilde ya da sıramatik sistemleriyle entegre olarak kullanılabilir. Müşteri hizmeti sırasında alınan bilet numaralarını değerlendirme sonuçlarıyla eşleştirebilir ya da dilediğiniz soruları dilediğiniz sıralamada yönlendirebilir.
Q-smart Poll Anket Sistemi Nasıl Çalışır?
Nasıl Çalışır?
1. Bağımsız sunucunuzu satın alın veya sıramatik sistemi anket modülünü ekleyin.
2. Sunucunuza dilediğiniz yerden bağlanın. Sorularınızı ayarlayın, kullanıcılarınızı ayarlayın.
3. Anket cihazınızın nasıl görünmesini istediğinizi bize bildirin (dış şase).
4. Kablosuz anket cihazlarınızı istediğiniz noktalara yerleştirin ve müşterilerinizin sizi değerlendirmesine başlayın.
Sıramatik sistemiyle entegre çalışma
Sistem sıramatik sistemiyle entegre kullanıldığında, bilet numalaralarını, değerlendirme sonuçlarıyla eşleştirir. Böylelikle sıramatik sistemiyle vediğiniz hizmeti ve personeli değerlendirebilirsiniz.
Tek başına kullanım (Sıramatik sistemi olmadan)
Anket sisteminiz dilediğiniz kadar soruyu, dilediğiniz sıralamada yöneltir. İyi puan veren müşterilerinize teşekkür eder, kötü puan verenlerin nedenlerini sorgular. Sadece sizi veya personelinizi değil, sormak istediğiniz her şeyi değerlendirir.